Fotocom
Το Καλάθι Μου

Όροι Επισκευής Συσκευών

Με την παράδοση της συσκευής σας προς έλεγχο ή κοστολόγηση ή επισκευή συμφωνείτε και αποδέχεστε ανεπιφύλακτα τα κατωτέρω: Η εγγύηση της συσκευής έχει τη διάρκεια που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής  και η Νομοθεσία, ενώ ο χρόνος εγγύησης υπολογίζεται από την  αρχική - πρώτη ημερομηνία αγοράς και επιτρέπει τη δωρεάν  αποκατάσταση  βλάβης εφόσον πληρούνται συσσωρευτικά οι παρακάτω όροι:


1) Η εγγύηση των κατασκευαστών καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις  στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, έντονους  κραδασμούς,  χτυπήματα,  σπασίματα, ραγίσματα, καταπονήσεις, πτώση υγρών‐υγρασία,  σημάδια οξείδωσης, αμέλεια, κακή μεταχείριση, λάθος μη ενδεδειγμένη  χρήση,  έντονες  γρατσουνιές  παρέμβαση  στα εσωτερικά τμήματά της ή το λογισμικό (όπως ξεκλείδωμα, αλλαγή  παραμέτρων ή  εγκατάσταση μη ενδεδειγμένων  προγραμμάτων),  από μη  εξουσιοδοτημένα άτομα,  παραβίαση των ορίων‐προδιαγραφών  λειτουργίας (όπως  θερμοκρασία, τάση φόρτισης,  χρήση μη εγκεκριμένων αξεσουάρ),  φυσική φθορά,  αλλοίωσης των σταθερών  στοιχείων της συσκευής, δυσανάγνωστα  τα σειριακά νούμερα. (πχ. ΙΜΕΙ, Serial Number, Service Tag, μοντέλο, τύπος,... κλπ)  ή μη ενδεδειγμένη χρήση,  αυτομάτως θέτουν το  προϊόν  "εκτός  εγγύησης"  και η επισκευή του χρεώνεται. ΠΡΟΣΟΧΗ !!! σε περιπτώσεις προϊόντων που το εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της  επίσημης  αντιπροσωπείας στην οποία έχει αποσταλεί  η συσκευή θεωρεί ότι  η συσκευή  δεν καλύπτεται από τους όρους ‐ προϋποθέσεις εγγύησης του  κατασκευαστή,  υπάρχει πιθανότητα για ελάχιστη χρέωση ελέγχου της αντιπροσωπείας που ξεκινάει από  τα 12,00 € + Φ.Π.Α . Για το προηγούμενο  λόγο ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι  ιδιαίτερα προσεκτικός και σίγουρος ότι η συσκευή του είναι εντός προδιαγραφών ‐ όρων  εγγύησης για να  αποφύγει έξτρα χρεώσεις της αντιπροσωπείας για έλεγχο  της συσκευής  και μεταφορικών παραλαβής και αποστολής τόσο από και προς την  αντιπροσωπεία  όσο από  και προς εμάς ( εφόσον η αρχική αποστολή είχε γίνει σε εμάς).


2) Την επιμέλεια του τεχνικού ελέγχου αναλαμβάνει το κατάστημα  fotocom.gr,  σε συνεργασία με εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής  του εκάστοτε κατασκευαστή,  στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο κατασκευαστής δια μέσου των εξουσιοδοτημένων  κέντρων τεχνικού ελέγχου, είναι ο  μόνος αρμόδιος και υπεύθυνος για  την διάγνωση  ύπαρξης βλάβης ή μη, καθώς και για τον πιστοποιημένο τρόπο επίλυσης αυτής( με την παροχή  αναφορών βλάβης) και δεν αμφισβητείται.


3) Κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου ή της επισκευής, το εξουσιοδοτημένο  επισκευαστικό κέντρο του κατασκευαστή δύναται να προβαίνει σε  επαναπρογραμματισμό ή αναβάθμιση του λογισμικού μέσα στα πλαίσια που καθορίζει ο κατασκευαστής με  πιθανότητα να διαγραφούν όλα τα  αποθηκευμένα στοιχεία στη μνήμη της  συσκευής  ή την κάρτα μνήμης (όπως τηλεφωνικός κατάλογος, μηνύματα, φωτογραφίες, βίντεο, μουσική, καθώς και άλλα αρχεία) και για τα οποία το κατάστημα "fotocom.gr" δε φέρει καμία  ευθύνη. Για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση και  ασφάλεια συνίσταται  η τήρηση αντιγράφων ασφαλείας ( back up) όλων των δεδομένων που  περιέχονται  στη συσκευή καθώς και να αφαιρείτε την  κάρτα μνήμης πριν την παράδοση ή  αποστολή της συσκευής σε εμάς.


4) Σε περιπτώσεις βλάβης "εκτός εγγύησης", θα ενημερώνεστε για την εκτίμηση αρχικού  κόστους επισκευής και θα προωθείται προς επισκευή, μόνον  εάν και εφόσον έχετε  αποδεχτεί το κόστος αυτό. Ειδ' άλλως θα χρεώνεστε με ελάχιστο κόστος ελέγχου και η συσκευή θα επιστρέφεται  ανεπισκεύαστη.


5) Το κατάστημα "fotocom.gr" δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις επισκευών  οι οποίες οφείλονται σε αδυναμία παράδοσης ή  έλλειψης των απαραίτητων  ανταλλακτικών ή  εξαρτημάτων από τον κατασκευαστή ‐ εισαγωγέα.  Επίσης το κατάστημα "fotocom.gr", δε  φέρει καμία ευθύνη για μη εξουσιοδοτημένη  πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στο κινητό κατά τη διάρκεια της  επισκευής.  Συνίσταται η άμεση διαγραφή εμπιστευτικών ή απόρρητων πληροφοριών σας πριν την παράδοση της συσκευής για επισκευή.


6) Σε περιπτώσεις "εκτός εγγύησης" ή μη διαπιστωθείσας βλάβης τα έξοδα διακίνησης  και ελέγχου βαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Παρακαλούμε ζητείστε να ενημερωθείτε πρωτίστως για τις τρέχουσες τιμές διακίνησης, καθώς και τις ελάχιστες χρεώσεις ελέγχου των τεχνικών  τμημάτων. Επισκευασμένες ή όχι συσκευές οι οποίες δεν παραλαμβάνονται σε διάστημα έξι μηνών από την επισκευή, εκποιούνται ή αποστέλλονται  προς ανακύκλωση.


7) Σε περίπτωση που παραλάβετε συσκευή αντικατάστασης για το διάστημα επισκευής  της δικής σας, υποχρεούστε να επιστρέψετε τη συσκευή  αντικατάστασης μαζί με το  φορτιστή και τη μπαταρία στην κατάσταση την οποία τα έχετε παραλάβει.  Στην περίπτωση μη παράδοσης της συσκευής  αντικατάστασης ή/και φορτιστή ή/ και μπαταρίας λόγω απώλειας ή παράδοσης της συσκευής με εμφανή σημάδια κακής  χρήσης ή υγρασίας ή στην  περίπτωση μη λειτουργίας,  υποχρεούστε να  καταβάλλετε  εφάπαξ το ποσό κόστους της συσκευής αντικατάστασης.


8)  Προσοχή σε περίπτωση αποστολής συσκευής: Είναι απαραίτητο να γίνει σωστή  συσκευασία (ΠΑΚΕΤΑΡΙΣΜΑ) από τον πελάτη για μέγιστη  προστασία κατά την  αποστολή και να συμπληρώσει απαραίτητα το παρόν έγγραφο με το λόγο που αποστέλλει την συσκευή για έλεγχο – επισκευή ‐  επιστροφή.   Επίσης δεν χρειάζεται να στέλνετε παρελκόμενα όπως παιχνίδια, καλώδια, μπαταρίες, φορτιστές, μνήμες παρά μόνο τη συσκευή που  χρειάζεται επισκευή  (εκτός αν θεωρείτε ότι κάτι από τα παραπάνω έχει πρόβλημα και χρειάζεται έλεγχο π.χ. κάποιο  τροφοδοτικό/χειριστήριο/μπαταρία). 


9) Ο πελάτης ‐ αποστολέας εγγυάται τη σωστή περιγραφή του αντικειμένου προς  μεταφορά και σύμφωνα με το νόμο τα σωστά στοιχεία του παραλήπτη και την ορθή συσκευασία για την ασφαλή μεταφορά του. Ουδεμία ευθύνη  φέρει το κατάστημα "fotocom.gr"   σε περίπτωση  απώλειας ή ζημιάς λόγω κακού – λανθασμένου τρόπου αποστολής.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies.